torsdag 26 september 2013

Trevlig överraskning!!


Köpte nyaste Talo & Koti tidningen (finska motsvarigheten till Hus & Hem)
idag när jag var och handlade... De hade en tävling i förra tidningen 
där man kunde sända in bilder på möbler som man restaurerat eller gjort om. 
Så jag hade då skickat in en bild på mitt köksskåp som 
jag gjort om till byrå/tv bänk, och nu såg jag idag att jag har vunnit
tävlingen! Mycket trevlig överraskning denna dag :)





Lite halvdålig bild... Svårt att fota ur en tidning..

6 kommentarer:

  1. Tummen upp! Grattis! :D Va vann du tå? // Johanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack!! Hödo ja vann en takljuskrono till ett värde åv 70€ hadd dem skriva ... Så ja får bara vänt me spänning no tå :)

      Radera
  2. Grattis! Vad roligt! :)

    SvaraRadera
  3. Grattis! En värdig vinnare :) /Susanne

    SvaraRadera