söndag 26 januari 2014

Söndag och dop


Denna söndag har varit lite annorlunda än mina vanliga “soffsöndagar” minsann…
Min brorsdotter blev döpt idag och jag har agerat paparazzi hela förmiddagen :)
312 bilder blev det totalt från dopet så nu har jag en del jobb med att gå igenom alla
och redigera lite… Men gillar ju att både fotografera och redigera så det är nog inga problem,
och övning ger ju färdighet. Här är iallafall en pytteliten titt på bilderna jag tog idag :)

ilona
Dagens lilla huvudperson :)
4535. 4536 4550 
Så otroligt söt tårta!
4571
Mycket gott fick vi!
4573

My Sunday has been a little bit different than usual this week.
Because my little niece was baptized today and i got the honor to take all the pictures,
took 312 pictures total and is now going thru them all and editing and deleting some.
It´s fun to have an excuse to take pictures of everything and everyone :)
It´s going to take awhile but here is a little sneakpeek of some of the pictures i took today  :)

5 kommentarer:

  1. Hej! Har en tid tittat in hos dig efter att jag såg en insändare i 101 ideer som du skickat. Gillar din stil och hur du kan se det fina i sånt som andra tycker är skrot. Fina bakverk och ett fint dop. Vad innehåller rulltårtan förresten? Den ser mumsig ut!:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du och roligt att du hittat min blogg :) Jo den var jättegod! Kan tyvärr inte säga säkert vad den innehöll gissar på någon gräddblandning med daim :D

      Radera
  2. Okej, säkert supergott! Älskar Daim!:) Hoppas förresten du hittar en byrå du gillar, följer med ditt letande här på bloggen...

    SvaraRadera
  3. http://www.soppasirkus.com/2013/10/daim-kaaretorttu.html?m=1 här e receptet på dajmrulltårtan. Dock på finska. Blandade ännu i en gräddburk i fyllningen.. :) mvh Minna

    SvaraRadera