tisdag 20 maj 2014

Sommarkänslor…

 

Vet inte vad det är med våren i år (eller mig kanske :))…
Men den ger mig en så härlig bullerbyn känsla,
så jag bara får lust att picknicka på blommiga bomullstäcken
på gräsmattan, dricka te ur omaka små koppar med fat och
pynta fönstren med rosa pelargoner :D
Kanske det har med den sakta stigande åldern att göra,
att istället för att fokusera på kommande festivaler och partyn i
sommar så drömmer jag om mitt egna lilla sommarställe
där jag kunde sitta bland blommande syrener och
läsa en bra bok i den milda sommarkvällen..
Låter fint visst… Men sanningen är ju den att min lilla stuga
bland blommande syrener just nu bara existerar i min fantasi.
Så istället försöker jag fånga lite av sommarkänslan här hemma,
därav en mini makeover av allrummet :)

07300760 07420761 0773
0780 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar