måndag 29 september 2014

älskade arbetshörna

Jag vet att jag har visat er bilder från min arbetshörna förut
men den kanske tåls att visas igen :)
Har gjort många ommöbleringar i detta hus, men jag måste nog säga
att fixa till en arbetshörna i vårt allrum är nog den absolut bästa hittills.
Aldrig har det varit så roligt som nu att sitta och pyssla
när man inte behöver sitta undangömd i ett rum på övre våningen,
utan man befinner sig mitt i huset.
Perfekt till att både umgås, elda i spisen, “lyssna” på tvn
och blogga/pyssla samtidigt :) Så ett litet tips…
Göm inte undan era pysselhörnor i små vrår någonstans på vinden,
utan inred en inspirerande snygg hörna i vardagsrummet istället.
Garanterar att det ökar på pysseltimmarna ;)

8363 
8359..

1 kommentar:

  1. Love to decor my home with maps!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    SvaraRadera