tisdag 13 januari 2015

Ut med det gamla och in med “nytt”

Här så hinner knappt det saker jag sålt flytta ut innan jag gör nya inköp!
Har i något skede fått för mig att den perfekta möbeln till vardagsrummet skulle
vara en riktigt retro skänk i teak, så när en sådan dök upp på findit så slog
jag till! Och där står den nu min retro möbel, sambon grinade lite vid första
anblick men övertygade honom att efter en liten omstyling av själva rummet
så ska den nog passa in och det ska bli så fint så :) Stylingen startade redan
idag med första steget att hänga upp vår plasma Tv på väggen… Alltid velat
ha Tv`n hängandes på väggen i en vridarm och nu gör den det äntligen!
Så lite piff och fiff kvar så har jag väl mitt vardagsrum “färdigt”.
Eller färdigt blir det väl aldrig men för stunden iallafall :)
Och här får ni en liten titt på min nya retro möbel!

7594
7596

1 kommentar:

  1. Undrar om jag inte såg den på något loppis, och hann bara tänka att den ju va snygg, innan jag scrollade vidare. Fin, men skulle inte ha passat in hos oss, eller helt enkelt skulle den ha varit överflödig :)
    Vi har precis hängt upp vår "platt-tv" på väggen i en vrid-arm. När vi möblerade om skulle det inte ha gått att spela wii på något bekvämt sätt, så nu när vi har den där armen bakom så är det bara att vinkla ut tv:n och showa igång ;) Problemet är bara att vår tv väl är nutidens tjock-tv med sina många år på nacken ;)

    SvaraRadera