måndag 26 januari 2015

Veckan serverad på en plåt


I söndagens VBL och Öt så kunde man hitta ett pyttelitet
pysseltips av undertecknad :) Delade med mig om hur jag
numera planerar mina veckor på en gammal bakplåt med
veckodagsmagneter som jag enkelt knåpat ihop…
Busenkelt och lite roligare veckoplanering än en traditionell kalender :)
Sen kan man ju lika bra amvända sina magneter på kylskåpet
om man vill… Här kommer lite bilder och en kort beskrivning!

7776 
7811
 
  
Gör så här:
1. Skriv eller printa ut veckodagarna i önskad
teckenstorlek och design.
2. Klipp till magneterna (jag använde mig av reklammagneter) så att din text passar.
3. Lägg kontaktplast på dina skrivna/printade veckodagar,
så håller de längre.
4.Klipp ut och limma fast på magneterna.
5. Låt torka ordentligt, fäst sedan på bakplåten och
börja planera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar